
What do you think?
Join 2 reviews. Share your rating in less than 30 seconds.

Una de las mejores comidas que tuve en Barcelona!!!!!!!
| Lunes | Cerrado |
|---|---|
| Martes | 01:00 — 15:45 · 07:30 — 22:00 |
| Miércoles | 01:00 — 15:45 · 07:30 — 22:00 |
| Jueves | 01:00 — 15:45 · 07:30 — 22:00 |
| ViernesHOY | 01:00 — 15:45 · 07:30 — 22:00 |
| Sábado | 01:00 — 16:00 · 07:30 — 22:00 |
| Domingo | 01:00 — 16:00 |
| Dirección | Carrer d'en Gignàs, 16, 08002 Barcelona, Spain |
|---|---|
| Teléfono | +34933151709 |
| Web oficial | instagram.com |
| Google Reviews | 4.6/5 · 524 votos |
| Delivery | No |
Recommendations 2 people recommend it
Una de las mejores comidas que tuve en Barcelona!!!!!!!