
O que achas?
Junta-te à primeira crítica. Partilha a tua avaliação em menos de 30 segundos.

Es diu Axel perquè als seus pares els agradava Guns'n'roses i aquest era el nom del líder. Es diu Axel, però es podria haver dit Odin, per l'oncle de Suècia que mai ha vist, però que cada any li envia un regal d'aniversari. L'Odin és un personatge misteri
| Idioma original | 🇮🇹 IT |
|---|