
¿Tú qué opinas?
Únete a 20 reseñas. Comparte tu valoración en menos de 30 segundos.


Aquest llibre es un viatge per comprendre y acceptar el teu cos amb unes il·lustracions meravelloses.
Llibre de les tres voltes revel, feminista
La història,bonica i les il.lustracions, precioses. L'he devorat. Segurament l'he llegit massa ràpid però em passaré bones estones observant els detalls dels dibuixos. Li recomanaria a totes les dones de la meva generació. 9/10
Molt inspirador 💜
| Idioma original | 🏴 CA |
|---|
Recomendaciones 20 personas la recomiendan
La història,bonica i les il.lustracions, precioses. L'he devorat. Segurament l'he llegit massa ràpid però em passaré bones estones observant els detalls dels dibuixos. Li recomanaria a totes les dones de la meva generació. 9/10